Usein kysyttyä

Tältä sivulta löydät EasyJobin toimintaan liittyviä yleisimpiä kysymyksiä vastauksineen. Ota yhteys asiakaspalveluumme, mikäli sinua askarruttava kysymys ei löydy listalta.

Sopiiko palvelu minulle?

Kannattaako perustaa oma toiminimi vai käyttää EasyJobi -palvelua?

Olenko palkansaaja vai yrittäjä, kun toimin EasyJobin kautta?

Minulla on luottohäiriömerkintä. Voinko toimia kauttanne?

Jos olen toiminut yrittäjämäisesti teidän kauttanne ja haluan seuraavaksi perustaa oman yrityksen, onko minun mahdollista saada starttirahaa?

Palvelun käyttö

Kuinka paljon palvelun käyttö maksaa?

Millä aloilla palveluanne voi käyttää?

Voiko lähetettävien laskujen arvonlisäverokanta olla muu kuin 24 %?

EasyJobia käyttämällä vältyn laskujen teoilta ja lähettämiseltä. Mutta miten välitän teille tarvitsemanne tiedot?

Onnistuuko verkkokaupan ylläpito kauttanne?

Voisin tehdä keikkoja myös ulkomailla. Onnistuuko kansainvälinen laskutus teidän kauttanne?

Olenko vakuutettu toimiessani EasyJobin kautta?

Kulut ja vähennykset

Voiko työn tilaaja hyödyntää kotitalousvähennystä, jos työskentelen EasyJobin kautta?

Työstäni aiheutuu kuluja, voinko lisätä ne laskuun?

Palkanmaksu

Milloin palkka maksetaan tililleni?

Kuinka toimitan verokortin?

Miten voin seurata missä vaiheessa laskuni on?

Miten palkalleni käy, mikäli toimeksiantaja ei maksa laskuani? Mikä taho hoitaa perinnän?

Työttömyysturva

Pitääkö rekisteröitymisestä ilmoittaa työviranomaisille?

Säilyykö oikeus työttömyyskorvaukseen?

Ajankohtaista

Yhteystiedot

Easy Job 4U OSK
Aleksanterinkatu 26 C
33100 Tampere

sähköposti: info@easyjobi.fi
puhelin: 020 7929 690

Facebook